Klagevejledning

Hvis du ønsker at klage over Sparekassen Vendsyssel fh. Salling Bank, skal du i første omgang kontakte din afdeling.

Hvis du herefter fortsat er uenig i Sparekassen Vendsyssels behandling af din henvendelse eller resultatet heraf, kan du kontakte den klageansvarlige i Sparekassen Vendsyssel. Du kan bede din afdeling om at blive henvist, eller du kan kontakte den klageansvarlige direkte.

Sparekassens klageansvarlige
Du kan kontakte sparekassens klageansvarlige per brev eller e-mail:

Sparekassen Vendsyssel
Østergade 15, 9760 Vrå
klageansvarlig@sparv.dk

Du kan også vælge at indbringe din klage for Det finansielle ankenævn, St. Kongensgade 62, 2. sal, 1264 København K, tlf. 35 43 63 33, www.fanke.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse købt online. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse klageansvarlig@sparv.dk.

 

Har du yderligere spørgsmål?


Kontakt os
Third slide
Third slide
Third slide