MobilBank til Erhverv

Lettere at logge på samt ny udbakkefunktionalitet

Vi har lanceret en MobilBank målrettet erhvervskunder med mange af de samme funktioner som den eksisterende Mobilbank og hvorfra det er muligt at godkende betalinger fra mobilen via udbakken.

Med den nye MobilBank Erhverv slipper du for at skifte mellem privat-login og erhvervs-login. Fremover kan du blot skifte app, og logge nemt ind i MobilBank Erhverv med et fingeraftryk eller en selvvalgt pin-kode.

Den nye MobilBank Erhverv giver dig mulighed for at godkende, rette og slette betalinger direkte via mobilen, dermed bevarer du fleksibiliteten, når du er på farten.

Hent i Google Play

Hent i App Store

Til nye brugere:

Erhvervsbrugere, som ikke tidligere har oprettet adgang til MobilBank eller mangler at oprette mobil-pinkode til deres erhvervsprofil, skal følge nedenstående trin:

  1. Du skal være tilmeldt Mobilbank. Dette skal du selv gøre i NetBank.
    I menuen ”Indstillinger” i højre hjørne, kan du vælge "Adgang til MobilBank". Her opretter du adgang til MobilBank, vælger din pin-kode og godkender med NemID.
     
  2. Hent MobilBank til Erhverv i App Store eller Google Play.
     
  3. Log på MobilBank med dit brugernummer og din selvvalgte mobil-pinkode.
    Kan du ikke huske dit 11-cifrede brugernummer, kan du finde det i NetBank – i menuen ”Indstillinger” i højre hjørne – i bunden af denne menu står dit brugernummer.
     
  4. Ved første login i MobilBank Erhvev skal du godkende med NemID.
    Efterfølgende logger du bare på med pin-kode eller fingeraftryk.
Til eksisterende brugere:

Erhvervsbrugere, som allerede har adgang til MobilBank, skal følge nedenstående trin:

  1. Du henter den nye MobilBank Erhverv i App Store eller Google Play.
     
  2. Log på den nye app med brugernummer og mobil-pinkode.
    Kan du ikke huske dit 11-cifrede brugernummer, kan du finde det i NetBank – i menuen ”Indstillinger” i højre hjørne – i bunden af denne menu står dit brugernummer.
     
  3. Hvis der er behov for det, kan pinkoden ændres i NetBank.
     
  4. Ved første login i MobilBank Erhverv skal du godkende med NemID.
    Efterfølgende logger du bare på med pin-kode eller fingeraftryk.

Support

Hvis du har problemer med din MobilBank kan du kontakte support via: 70246635


Acceptér cookies fra Sallingbank.dk

Salling Bank bruger cookies til at måle trafik og gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Til højre bedes du acceptere vores brug af cookies. Læs mere om vores brug af cookies her. Du kan altid slette de gemte cookies i din browsers avancerede indstillinger - læs her hvordan.