Klagevejledning i Salling Bank

Hvis du ønsker at klage over Salling Bank, skal du i første omgang kontakte din afdeling.

Hvis du herefter fortsat er uenig i Salling Banks behandling af din henvendelse eller resultatet heraf, kan du kontakte den klageansvarlige i Salling Bank.
Du kan bede din afdeling om at blive henvist eller du kan kontakte den klageansvarlige direkte.

Salling Banks klageansvarlige er juridisk direktør Heidi Møller Volke.
Du kan kontakte den klageansvarlige via brev/telefon/e-mail.
Salling Bank, Frederiksgade 6, 7800 Skive
Tlf. 97 52 33 66
E-mail: klageansvarlig@sallingbank.dk.

Du kan også vælge at indbringe din klage for Pengeinstitutankenævnet, St. Kongensgade 62, 2. sal, 1264 København K, tlf. 35 43 63 33, www.fanke.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse købt online. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse klageansvarlig@sallingbank.dk.

 


Acceptér cookies fra Sallingbank.dk

Salling Bank bruger cookies til at måle trafik og gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Til højre bedes du acceptere vores brug af cookies. Læs mere om vores brug af cookies her. Du kan altid slette de gemte cookies i din browsers avancerede indstillinger - læs her hvordan.